понедельник, 19 марта 2018 г.

Нова українська школа


1) Нова українська школа:
 реалії і сподівання
-------
2)   “Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці,
 а щоб кудись потрапити, то доводиться бігти як мінімум удвічі швидше”   слова Льюїса Керрола
---------

3)       У зв язку з переходом до  нової української школи, впровадження «Закону про освіту» можна виділити 9 ключових компонентів:
Це такі як
      Нова структура школи
      Новий  компетентнісний зміст освіти
      Педагогіка  партнерства
      Дитиноцентризм 
      Емоційно-ціннісний процес  виховання
      Вмотивований і кваліфікований вчитель
      Реальна автономія навчального закладу
      Сучасне освітнє середовище
      Справедливе фінансування, та рівний доступ
      --------
 4)  У новій структурі школи на сьогодні ми маємо:
 Початкову школу : це  Перші - четверті (1-4) класи.
А очікуємо поділ на  цикли:
- 1 цикл (адаптаційно-ігровий) включає в себе 1-2 класи
 – 2 цикл (основний) - 3-4 класи.

5)  Базова середня школа:
     На сьогодні п яті- дев яті (5-9) класи.
     Очікуємо:
5-6 класи – 1 цикл,
7-9 класи- 2 цикл.


6)  Старша профільна школа
На зараз це старша школа, профільне навчання                        
10сяті – 11цяті  класи
очікуємо:
10 клас -1 цикл,
11-12клас  -2 цикл
Академічного спрямування – ліцей,
професійного спрямування – професійний ліцей чи коледж.

7)    В новій українській школі професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності. Компетентний вчитель виховує компетентного учня, який має сукупність особистісних якостей (ціннісно-смислових орієнтацій, знань, умінь, навичок, здібностей), що вимагає їх використання для вирішення конкретних життєвих завдань або проблемних ситуацій. 

8)       Також в освіті важливий компетентнісний  підхід - це організація освітнього процесу, для якого пріоритетною метою є формування

9)   Перший крок до реальних змін – це мотивований вчитель, зацікавлений в тому, щоб діти в школі здобували не тільки предметні знання, а й практичні, соціальні, особистісні навички, необхідні їм у майбутньому.
 Мотивацією вчителя є:  
1, Гідна оплата праці
2, Свобода вибору і відповідальність
3,  Професійне зростання впродовж життя

10) Безперервна освіта педагогів буде проходити у вигляді: - курсів підвищення кваліфікації та - навчання у між курсовий період.

11) Нова школа також включає в себе клієнт орієнтовну освіту, яка передбачає утримання  споживача освітніх послуг  в центрі уваги  протягом  всієї його взаємодії з освітньою установою, починаючи з використання різних комунікацій, супроводу та підтримки  в процесі навчання  на умовах партнерства.

12) Партнерські стосунки – це такі відносини, де всі учасники постійно взаємодіють один з одним для того, щоб знайти  шляхи  рішення загальних проблем і можливості для загального успіху.

13) Основними принципами педагогіки партнерства є: це
      повага до особистості;
      доброзичливість і позитивне ставлення;
      довіра у відносинах та стосунках;
      діалог — взаємодія — взаємоповага;
      розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
      принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

14) На практиці реалізовуватиметься принцип дитиноцентризма.
 у сучасному трактуванні цього терміну, можна розуміти особистісно-орієнтовану модель виховання дитини, призначення якої розширення її можливого життєвого шляху та саморозвитку на засадах реального буття дитини, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів задля формування в неї основ життєвої компетентності.

15) Реальна нова українська школа є  пріоритетом в  ефективності виховання й навчання. Має стати критерієм, насамперед, благополуччя й розвитку дитини як особистості, має лягти в основу всієї системи навчання та  усіх сфер  освіти.

16)       Учитель живе доти, доки вчиться.
Учитель повинен ефективно працювати, професійно вдосконалюватися та творчо зростати, адже педагог не тільки той, хто все життя вчить, а й той, хто все життя вчиться.











Комментариев нет:

Отправить комментарий